top of page

Servicevilkår

**Påmindelser og afbestillingspolitik**

 

1° Før du foretager en reservation, skal du sikre dig, at dine negle er fri for produkter. Ellers booking til fjernelse. 

 

2° Sørg for at vælge den korrekte behandling ved din reservation.

 

**AFBESTILLINGSPOLITIK**

 

1° Afbud skal ske mindst 24 timer før din aftale. 

For at aflyse din aftale skal du venligst sende en SMS til +45 7146-2356 eller en MAIL til missnailsdk@gmail.com

 

**BEMÆRK VENLIGST FØLGENDE RETNINGSLINJER**

 

1° Hvis du ankommer for sent, vil din behandlingstid blive reduceret med den tilsvarende forsinkelse, op til maksimalt 10 minutter.

 

2° Hvis du er mere end 10 minutter forsinket, bliver din aftale automatisk aflyst og betragtet som en "NO-SHOW." 

Og du vil blive opkrævet med det fulde beløb.

 

3° For "NO-SHOW" hændelser og aflysninger foretaget i sidste øjeblik, vil det fulde beløb for din behandling blive faktureret.

 

4° Har du behov for at aflyse din tid på grund af medicinske årsager eller sygdom, og det er mindre end 24 timer før dit planlagte tidspunkt, opkræves en 50% faktura for behandlingen.

 

5° Fakturaer skal udlignes inden for 10 dage. 

Manglende betaling inden for denne periode vil medføre, at din sag videresendes til vores partner Inkasso (Debetopkræver), med yderligere gebyrer.

 

6° Alle vores kunder modtager en påmindelse via SMS eller e-mail 24 timer før deres aftale. Vi beder dig venligst overholde vores vilkår og betingelser.

 

7° Ved at foretage en reservation, anerkender du din accept af vores afbestillingspolitik.

 

Vi sætter stor pris på din forståelse!

 

Venlig hilsen 

Miss Nails Team

bottom of page