Servicevilkår
**Påmindelser og afbestillingspolitik**
1° Før du foretager en reservation, skal du sikre dig, at dine negle er fri for produkter. Ellers booking til fjernelse.
2° Sørg for at vælge den korrekte behandling ved din reservation.
**AFBESTILLINGSPOLITIK**
1° Afbud skal ske mindst 24 timer før din aftale.
For at aflyse din aftale skal du venligst sende en SMS til +45 7146-2356 eller en MAIL til missnailsdk@gmail.com
**BEMÆRK VENLIGST FØLGENDE RETNINGSLINJER**
1° Hvis du ankommer for sent, vil din behandlingstid blive reduceret med den tilsvarende forsinkelse, op til maksimalt 10 minutter.
2° Hvis du er mere end 10 minutter forsinket, bliver din aftale automatisk aflyst og betragtet som en "NO-SHOW."
Og du vil blive opkrævet med det fulde beløb.
3° For "NO-SHOW" hændelser og aflysninger foretaget i sidste øjeblik, vil det fulde beløb for din behandling blive faktureret.
4° Har du behov for at aflyse din tid på grund af medicinske årsager eller sygdom, og det er mindre end 24 timer før dit planlagte tidspunkt, opkræves en 50% faktura for behandlingen.
5° Fakturaer skal udlignes inden for 10 dage.
Manglende betaling inden for denne periode vil medføre, at din sag videresendes til vores partner Inkasso (Debetopkræver), med yderligere gebyrer.
6° Alle vores kunder modtager en påmindelse via SMS eller e-mail 24 timer før deres aftale. Vi beder dig venligst overholde vores vilkår og betingelser.
7° Ved at foretage en reservation, anerkender du din accept af vores afbestillingspolitik.
Vi sætter stor pris på din forståelse!
Venlig hilsen
Miss Nails Team